جملات عاشقانه2
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

يک ساعت که آفتاب بتابد ، خاطره آن همه شب هاي باراني از ياد ميرود
اين است حکايت آدم ها ، فراموشي . . .
 
هرز گاهي دريا هوس ميکنه به ساحل سري بزنه
براش مهم نيست ساحل دستشو ميگيره يا نه
مهم اثبات وفاداري درياست . . .
 
هرچي هستي همون باش و هرچي نيستي نگو کاش
 
لحظه رفتنیست و خاطره ماندنی.تمام ادبیات عشق به نگاهی میفروختم اگر لحظخ ماندنی میشد و خاطره رفتنی
 
لامارتین شاعر فرانسوی میگوید:تو را دوست دارم بدون اینکه علتش را بدانم،محبتی که علت داشته باشد،یا احترام است یا ریا
 
تقدیم به کسی در کنارم نیست ، ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد
در تکاپوی دلت یاد دل من هم باش ،یاد من نه ! یاد خود کن که در آن جا داری
افسوس... آن زمان که بايد دوست بداريم کوتاهي ميکنيم آن زمان که  دوستمان دارند لجبازي ميکنيم و بعد... براي آنچه از دست رفته آه ميکشيم
 
براش بنویس دوستت دارم...آخه میدونی آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشون واز یاد میبرن ولی یه نوشته , به این سادگیا پاکشدنی نیست . گرچه پاره کردن یک کاغذ ازشکستن یک قلب هم ساده تره ولی توبنویس .. تو.....
 
هروقت خواستی بدونی که کسی دوستت داره تو چشماش زولبزن تا عشقرو تو چشماش ببینی: اگه نگات کردعاشقته . اگه خجالت کشید بدون برات میمیره اگه سرشوانداخت پایین ویه لحظه رفت توفکر بدون بدونه تو میمیره واگرهم خندید بدون اصلا دوستت نداره
 
نمیدانم که دانست اودلیل گریه هایم را؟ نمیدانم که او حس کرد سكوت وجودم را؟ ومیدانم که میدانست زعاشق بودنش مستم وجودسادهاش بوده که من اینگونه دلبستم



:: موضوعات مرتبط: جملات عاشفانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : nameless
ت : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی